sobota, 5 stycznia 2013

Łóżko tapicerowane ROMA

Nowoczesne łóżko Roma obok stoi lampa i stoli Roma
Łóżko Roma
Święta, święta i po świętach! Czas prezentów i zakupów już za nami, więc w końcu możemy pomyśleć o sobie. A w związku z tym rozważam taki poświąteczny prezent sama dla siebie. Zasłużyłam, chociażby za to że tak się napracowałam w kuchni i nagłówkowałam nad prezentami. Moja sypialnia, aż się prosi o nowe łóżko, bo to obecne przeżyło już wiele i wiele widziało, więc czas już wymienić na nowszy model. Już nawet mam na oku jeden model łóżka do sypialni warszawa i jest to Roma- fantastyczne łóżko tapicerowane. Jest właśnie takie, o jakim marzyłam. Wygląda fenomenalnie i jest bardzo nowoczesne. Głównym punktem tego łóżka są pikowania, które wypełniają całe wezgłowie i ramę.
I choć to dość tradycyjny element dekoracyjny, w nowoczesnym wydaniu daję oszałamiający efekt. Łóżko Roma można zamówić również w opcji z pojemnikiem na pościel. I chociaż jestem już wyposażona w dość dużą szafę i inne meble do sypialni, to chyba zdecyduje się właśnie Romę z pojemnikiem. Będzie to z pewnością fajny, dodatkowy schowek na sezonowe dodatki i zabawki. Aha, mogę wybrać także rodzaj materiału z jakiego będzie to łóżko wykonane. Jednak jeszcze się nie zdecydowałam, co będzie ładniejsze i jednocześnie praktyczniejsze- czy tkanina czy może skóra ekologiczna.
Szkic i wymiary łóżka Roma
Wymiary łóżka Roma

1 komentarz:

  1. Sam wygląd łóżka oczywiście jest bardzo ważny, ale jest to poniekąd tylko kwestia estetyki. Moim zdaniem bardziej istotne jest to na jakim materacu śpimy. Ja sobie zachwalam materace od https://senpo.pl/producer/hilding/ gdyż akurat na tym modelu najlepiej mi się sypia.

    OdpowiedzUsuń