środa, 30 stycznia 2013

Łóżko tapicerowane ROMA RELAX

Nowoczesne łóżko Roma Relax w sypialni obok stoi stolik nocny.
łóżka Roma Relax
Sypialnia to wyjątkowe miejsce, w którym marzy się nam stan ukojenia i odprężenia, a przede wszystkim komfortowy sen. To wszystko zależy od tego, na czym będziemy spać. Jakby nie było, najważniejsze jest łóżko. Powinno być wygodne, ale także piękne, czym będzie wpływać na wszystkie nasze zmysły. Jestem pewna, że łóżko Roma Relax będzie najlepszym rozwiązaniem, dla tych wszystkich, którzy oczekują od łóżka do sypialni czegoś więcej. Jest to łóżko tapicerowane, charakteryzujące się ciekawym i nowoczesnym designem, oraz wyjątkową funkcją, która znacząco poprawi komfortu odpoczynku.
Roma Relax posiada genialny zagłówek, mający aż cztery poziomy regulacji oparcia. Czytając więc książkę w łóżku, nie musimy mieć stosu poduszek, aby dobrać wygodną pozycję do czytania. Podobnie się rzecz ma z oglądaniem telewizji czy pracą na laptopie. Łóżko Roma Relax jest idealnym łóżkiem do sypialni nowoczesnej. Jest nie tylko pięknie wykończone- co jest z resztą wizytówką łóżka Stolwit- ale również bezpośrednio wpływa na nasz odpoczynek i jest funkcjonalne. Takiego łóżka przecież każdy z nas szuka- więc oto jest!
Szkic i wymiary łóżka Roma Relax
Wymiary łóżka Roma Relax

1 komentarz:

  1. Rzeczywiście to łóżko wygląda na królewskie. Sypialnia to tak naprawdę najważniejsze miejsce w domu więc ja nie eksperymentowałam i postawiłam na sprawdzone rozwiązania. Wszystko co potrzebne do sypialni kupiłam w https://senpo.pl/nasze-salony/senpo-warszawa-domoteka/ Serdecznie polecam!

    OdpowiedzUsuń